Train smarter, get faster

Verbeter je (fiets)conditie én traptechniek met 80 minuten trainingen op de Wattbike in jouw persoonlijke trainingszones vermogen en hartslag. De overheid heeft alle activiteiten in sportlocaties gestopt i.v.m. het coronavirus. Daardoor zijn alle WattCycling locaties gesloten t/m maandag 6 april. Je kunt uiteraard wel een introductietraining boeken. Velen zijn je voor gegaan!

Of huur of koop een Wattbike voor thuis.

Train smarter,
get faster

Verbeter je (fiets)conditie én traptechniek met 80 minuten trainingen op de Wattbike in jouw persoonlijke trainingszones vermogen en hartslag. De overheid heeft alle activiteiten in sportlocaties gestopt i.v.m. het coronavirus. Daardoor zijn alle WattCycling locaties gesloten t/m maandag 6 april. Je kunt uiteraard wel een introductietraining boeken. Velen zijn je voor gegaan!

Of huur of koop een Wattbike voor thuis.

train-in-je-persoonlijke-trainingszones

Train op vermogen en hartslag

Trainen op de Wattbike bij WattCycling is een gerichte methode voor alle sporters die willen werken aan hun conditie. Ongeacht je niveau.

de-meest-geanvanceerde-fiets

Groepstrainingen op de Wattbike

Train op de meest geavanceerde indoor fiets die er bestaat: de Wattbike. De Wattbike meet heel nauwkeurig je prestatie en voelt aan als een racefiets.

80-minuten-wattcycling-trainingen

80 minuten WattCycling trainingen

Train wekelijks een keer of vaker een 80 minuten groepstraining op de Wattbike onder leiding van een opgeleide WattCycling trainer. Maak trainen leuker!

verbeter-je-traptechniek

Verbeter je traptechniek

Met dezelfde energie een hogere snelheid. Met de Polar View is het mogelijk om je traptechniek in real time te zien en elke fase te verbeteren.

Gevarieerd trainingsprogramma

We bieden 4 verschillende WattCycling trainingslijnen aan die ieder hun eigen accenten leggen op de standaard trainingsdoelen voor jouw trainingsweek: de Wattcycling Tri/Endurance, d’Huez, HIT en Allround training. Het aanbod verschilt per locatie, sommige locaties organiseren ook buiten fietstrainingen.

Ik merk echt verschil in kracht en duur.

De WattCycling trainingen bevallen me heel goed! Ik merk echt verschil in kracht en duur. Gisteren een stuk buiten gefietst en de gemiddelde snelheid is zeker met 2 km per uur gestegen en ik kon in het peloton prima met 34 km per uur mee trappen. Dat lukte me vorig jaar echt niet!

Nike

5.0
2019-12-24T15:52:58+01:00

Nike

De WattCycling trainingen bevallen me heel goed! Ik merk echt verschil in kracht en duur. Gisteren een stuk buiten gefietst en de gemiddelde snelheid is zeker met 2 km per uur gestegen en ik kon in het peloton prima met 34 km per uur mee trappen. Dat lukte me vorig jaar echt niet!

Dit is het derde jaar dat ik bij WattCycling train

Dit is het derde jaar dat ik bij WattCycling train en ik merk echt vooruitgang en zie dat ook terug in de vermogens. De wekelijkse e-mails met informatie over de trainingen zijn ook erg interessant. Dank!

Klaas

5.0
2019-12-24T15:57:51+01:00

Klaas

Dit is het derde jaar dat ik bij WattCycling train en ik merk echt vooruitgang en zie dat ook terug in de vermogens. De wekelijkse e-mails met informatie over de trainingen zijn ook erg interessant. Dank!

Ik voelde me bijzonder fit

Met 6 vrienden hebben we 12 dagen in ca. 38 graden een fietstocht gemaakt van gemiddeld 90 km per dag. Allen zijn getrainde mountainbikers. De enige training die ik als voorbereiding deed, was 2 keer in de week trainen op de Wattbike bij WattCycling. Het was bijzonder hoe fit ik was in vergelijking tot de anderen. Ook al duren de trainingen 80 minuten, door de intensiteit van de training, kracht en hartslag, is het resultaat indrukwekkend. Met gemak en in hoog tempo hield ik alle dagen de 90 km vol.
5.0
2019-12-27T17:06:36+01:00
Met 6 vrienden hebben we 12 dagen in ca. 38 graden een fietstocht gemaakt van gemiddeld 90 km per dag. Allen zijn getrainde mountainbikers. De enige training die ik als voorbereiding deed, was 2 keer in de week trainen op de Wattbike bij WattCycling. Het was bijzonder hoe fit ik was in vergelijking tot de anderen. Ook al duren de trainingen 80 minuten, door de intensiteit van de training, kracht en hartslag, is het resultaat indrukwekkend. Met gemak en in hoog tempo hield ik alle dagen de 90 km vol.
5
3

Train het hele jaar door

Boek progressie

We organiseren regelmatig Powerchecks om je progressie in kaart te brengen. De Powerchecks zijn tijdens de reguliere trainingen. Naast de Powercheck is er ook altijd een alternatief proramma.

Train zo vaak je wilt

Meer of minder trainen kan altijd! Je bent vrij om maandelijks, met ingang van de eerste van de nieuwe maand, je abonnement te upgraden of downgraden om zodoende meer of minder te trainen. De minimale periode is 1 maand.

Plan je trainingen eenvoudig

Kies wekelijks je favoriete WattCycling training, inplannen kan eenvoudig met de WattCycling app. Als je een keer verhinderd bent kan je je tot 4 uur voor de start van jouw training afmelden. Je ontvangt dan de credit retour die je kunt inzetten voor een training op een later moment.

Verbeter je prestaties met precisie

Met de Wattbike app haal je alles uit je WattCycling trainingen. De Wattbike meet elke seconden een flink aantal variabelen die je na je training kunt opslaan en analyseren. Deel de training vervolgens automatisch met je favoriete trainingsapp zoals Strava en Trainingpeaks.

Op de fiets naar Santiago de Compostela

Snel aangestoken door andermans enthousiasme, heb ik een half jaar terug een inspanningstest gedaan bij WattCycling, waarna ik vrijwel meteen verkocht was. Met knikkende knieën verscheen ik de week erna op de maandagavond training. De maanden erna bloeide mijn enthousiasme verder voor het fietsen, de techniek en de training enorm op. Vijf maanden heb ik mezelf fysiek zien groeien, tot De Dag van 1 september was aangebroken. Bijna 2550 km, 27 fietsdagen en heel wat mooie ervaringen later kwamen we aan in Santiago de Composteala! Ons doel was bereikt!

Het triathlonvirus te pakken

Ik werk momenteel vier dagen per week, zodat ik mij daarnaast volledig kan storten op mijn sport ambities. Ik train tien tot vijftien uur per week, maar meestal alleen. Nu de winterperiode eraan komt kijk ik er heel erg naar uit om weer te trainen bij WattCycling Amsterdam Amstel. Het grootste voordeel voor mij is dat ik op mijn eigen niveau train, maar wel samen met andere sportievelingen kan trainen. Ik ervaar dit als heel inspirerend.

kaart-nederland-locaties-wattcycling-25-oktober

9 WattCycling locaties… kies jouw locatie!

Kies één van de WattCycling locaties in Nederland. Train voor een betere gezondheid, om je fietsvrienden uit het wiel te rijden of om koersen te winnen. Wat jouw doelstelling ook is, bij WattCycling ga je grenzen verkennen en verleggen.

Watt’s WattCycling

Waar wacht je op?

Doe een Watt’s WattCycling introductietraining

en ervaar de meerwaarde!

Tijdens de Watt’s WattCycling introductietraining leggen we de basisbeginselen uit van de Wattbike, trainen op vermogen, de trainingszones en over WattCycling. We doen ook een Powercheck om je trainingszones te bepalen. Na de training weet je dat trainen op de Wattbike bij WattCycling iets voor jou is en welke training het beste bij jou past.