Thema deze week: kracht

Week 19 – 3 t/m 10 mei

De trainingsvorm die centraal staat deze week is krachttraining op de fiets, waarbij het doel is om fysiek krachtiger te worden. Een krachtige fietstred komt van pas bij een helling van 10% maar ook bij windkracht 7 tegen in de polder! Elke trainingslijn (Allround, d’Huez, HIT en Tri-Endurance) heeft hierbij een andere focus en invulling van de training.

#WattCyclingThuis

Verbeter je fiets(conditie) met 80 minuten groepstrainingen in jouw persoonlijke trainingszones vermogen en hartslag en dit allemaal vanaf je eigen indoor trainer. Alle trainingen worden audiovisueel ondersteunt door de WattCycling trainer.

Techniekoefening van de week

Krachttraining voor wielrenners op de fiets

In deze blog vertellen we je meer wat krachttraining is? Waarom we dit ‘op’ de fiets trainen en wat het überhaupt doet voor een fietser? Lees snel verder!

Achtergrondinformatie

Krachttraining voor wielrenners op de fiets

In deze blog vertellen we je meer wat krachttraining is? Waarom we dit ‘op’ de fiets trainen en wat het überhaupt doet voor een fietser? Lees snel verder!

WattCycling column

Koerskracht

Het is weer tijd voor je wekelijkse portie aan WattCycling plezier met de nieuwe WattCycling column, waarin WattCycling trainer Boyd het trainingsthema van deze week samen mengt met de actualiteit.

Fietstraining voor buiten

Trainingsprogramma vervolg