Wanneer kom je trainen?

80 minuten trainingen op de Wattbike in jouw persoonlijke trainingszones vermogen en hartslag om je (fiets)conditie én traptechniek te verbeteren. Kies wekelijks je favoriete training, inplannen kan eenvoudig via de WattCycling app.

Ervaar de meerwaarde van WattCycling zelf!

Tijdens de Watt’s WattCycling introductietraining leggen we de basisbeginselen uit van de Wattbike, trainen op vermogen, de trainingszones en over WattCycling. Na de training weet je of trainen op de Wattbike bij WattCycling iets is voor jou en welke training het beste bij jou past.

WattCycling Amsterdam Amstel

Amstelvlietstraat 1
1096 GG Amsterdam

Staat je vraag niet in de FAQ? Neem dan contact met ons op.

020 33 77 136
amsterdam-amstel@wattcycling.nl

Goed om te weten

WattCyling app

Kies wekelijks je favoriete training, inplannen kan eenvoudig via de WattCycling app.  Kun je een keer niet? Tot uiterlijk 4 uur voor de start van de training kun je je afmelden. Je credit blijft vervolgens 1 maand geldig. Deze kun je inzetten voor een andere WattCycling training.

Meer of minder trainen

Meer of minder trainen kan altijd! Je bent vrij om maandelijks, met ingang van de eerste van de nieuwe maand, je abonnement te upgraden of downgraden om zodoende meer of minder te trainen. De minimale periode is 1 maand.

Breng je progressie in kaart

We organiseren regelmatig Powerchecks om je progressie in kaart te brengen. De Powerchecks zijn tijdens de reguliere trainingen. Het is overigens niet verplicht mee te doen. Er is altijd een alternatief programma, maar om het maximale uit je WattCycling trainingen te halen adviseren en stimuleren we om de Powerchecks wel te doen. Dit geeft namelijk zowel jou als je trainer inzicht in je progressie.

Welke WattCycling training past bij jouw doel?

WattCycling trainers

Klik op de afbeelding om de trainers te leren kennen.


BASTIAAN COLLETTE
Bastiaan is voormalig roeier en weet wat het is om te trainen met een doel. Naast zijn studie helpt hij leden graag naar een betere conditie en uithoudingsvermogen.


BOYD WELSINK
Boyd heeft in drie verschillende sporten top 10 op Nederlands Kampioenschappen gehaald en hij fietst net zo snel als zijn schaduw!


ROY LAGERBURG
Roy is triatleet. Dat hij lange afstanden gewend is, blijkt wel aan zijn deelname aan het WK IRONMAN op Hawaii en zijn 7e plaats op het WK IRONMAN 70.3 in zijn age-group.


THOMAS VAN DOP
Thomas is triatleet. Om het professioneler aan te pakken heeft hij de tijd en ruimte genomen om te trainen. Rondom zijn trainingen wilt hij graag zijn kennis en expertise delen met de WattCycling leden. Hij laat graag anderen het beste uit zichzelf halen!

WattCycling d’Huez

De nadruk bij de WattCycling d’Huez trainingen ligt op een combinatie van langere intervallen en een lage trapfrequentie met veel weerstand. Ideaal voor de voorbereiding op fietstochten in de Ardennen, Alpen of Pyreneeën.
Duur training: 80 minuten

WattCycling HIT

De High Intensity Trainingen bestaan uit stevige intervallen op hoge intensiteit. Geschikt voor sporters met concrete prestatiedoelen voor evenementen met hoge snelheden, sprints en demarrages. Of dat nou officiële koersen zijn of plaatsnaambord-sprintjes, deze trainingen zorgen voor topsnelheid in de benen.
Duur training: 80 minuten

WattCycling Tri/Endurance

De WattCycling Tri/Endurance trainingen richten zich op fietsers en triatleten die zich willen voorbereiden op lange fietstochten en/of tijdritten. De nadruk ligt op langere duurblokken. De  tijdritpositie kan hier goed geoefend worden.
Duur training: 80 minuten

WattCycling Allround

De WattCycling Allround trainingen zijn een combinatie van de d’Huez, HIT en Tri/Endurance trainingen. Alle facetten van het trainen komen aan bod.
Duur training: 80 minuten

Open Training

Tijdens de Open Training train je zelf op de Wattbike (bv. een training uit de Wattbike App of een training uit je eigen trainingsprogramma).  Als inspiratie zorgen we iedere week voor een ’Training of the Day’. Het is ook mogelijk om met Zwift te rijden. Je bepaalt zelf hoe laat je komt en hoe lang je traint.
Duur training: max 4 uur

Verleg je grenzen en werk aan je conditie

op de Wattbike bij WattCycling Amsterdam Amstel

Waar wacht je op?

Of doe een Watt’s WattCycling introductietraining.

Tijdens de introductietraining leggen we de basisbeginselen uit van de Wattbike, trainen op vermogen, de zones en over WattCycling. Na de training weet je of trainen op de Wattbike bij WattCycling iets is voor jou en welke training het beste bij jou past.