Train in je persoonlijke trainingszones;
Vermogen en Hartslag

Train in je persoonlijke trainingszones;
Vermogen en Hartslag

Eigen Zones; Vermogen en Hartslag

Het is echt niet moeilijk om iemand in korte tijd heel moe en nat van het zweet te krijgen en dan te laten denken dat hij of zij goed bezig is. Als je echter harder wil fietsen of je conditie wil verbeteren dan is gericht trainen in je eigen persoonlijke trainingszones, zowel op vermogen als hartslag nodig. Tijdens de introductietraining bepalen we met de Maximal Ramp Test het maximale vermogen en hartslag zodat iedereen in de juiste zones kan trainen.

Powerchecks; breng je progressie in kaart

Regelmatig organiseren we Powerchecks om je progressie in kaart te brengen. De Powerchecks zijn tijdens de reguliere trainingen. Het is overigens niet verplicht mee te doen. Er is altijd een alternatief programma, maar om het maximale uit je WattCycling trainingen te halen adviseren en stimuleren we om de Powerchecks wel te doen. Dit geeft namelijk zowel jou als je WattCycling trainer inzicht in je progressie.

Watt’s WattCycling

Waar wacht je op?

Doe een Watt’s WattCycling introductietraining!

Tijdens de introductietraining leggen we de basisbeginselen uit van de Wattbike, trainen op vermogen en de zones. Na de training weet je of trainen op de Wattbike bij WattCycling iets is voor jou en welke training het beste bij jou past.